Vacanta pe Litoralul Romanesc


Cu toate ca stiu prea bine toate statiunile de pe litoralul romanesc, din cand in cand, ca un roman constiincios, duc dorul unui concediu la mare, la noi. Da nu este atat de civilizat, da nu are noutati de oferit, da se mai poate lucra la oferta hotelurilor, pensiunilor si gazdelor insa este un “ceva” anume pe care numai vacanta de din tara ta ti-l poate oferi. Un confort sufletesc cumva amestecat cu nostalgie de cand era poate mai frumos, mai curat, mai simplu sau doar erai mai tarana/tanar si totul parea altfel. Exact din aceste motive, am decis ca in acest an care a venit, printre plimbari prin diverse alte tari, sa imi fac timp si pentru un sejur pe litoralul romanesc, sa vad cum mai e, ce mai ofera si mai ales, cum arata locurile care imi sunt de ani si ani de zile, dragi. Bineinteles, pentru ca am mai multe iesiri in plan, m-am gandit si sa organizez aceasta vacanta din timp, incat sa nu se suprapuna cu alte planuri, sa corespunda cu liberele pe care le vor avea si prietenii mei si evident sa achit mai putin decat as face-o in plin sezon.

Zis si facut, am inceput inca de pe acum, in prag de noul an, sa caut ofertele litoral Romania astfel incat sa gasesc deal-urile cele mai bune si sa am posibilitatea de a-mi alege exact cazarea pe care mi-o doresc. Sper ca vacanta de anul viitor sa fie o surpriza placuta, caci nu am mai fost demult pe litoral in Romania si ii cam duc dorul. Daca au inceput si straini sa vina la noi la mare, in mod cert lucrurile stau mai bine din punct de vedere conditii, asa ca nu as vrea sa ratez asta! Va recomand si voua, in limita dorintelor de a vedea bucata noastra din Marea Neagra si in limita bugetului disponibil, ca, macar o data pe an sa alegeti in locul altor destinatii, tara proprie care are totusi, atat de multe de oferit si la mare dar si la munte. Cu atat mai mult cu cat am gasit pentru 2016 si oferte litoral foarte tentante, recomand o vacanta de vara aici, iar dupa ce ma voi intoarce sper sa va pot scrie inca un articol despre cat de frumos si bine a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu